Spoty w kinach i w internecie

W kinach i w internecie ruszyła kampania informacyjna „Nie dla wydłużonego wieku emerytalnego”.

  
Według badań Homo Homini przeprowadzonych dla Dziennika Gazeta Prawna aż 71 proc. Polaków chciałoby, aby powrócił stary system emerytalny. Związek od poczatku sprzeciwiał się rządowym projektom. W grudniu 2011 r. Komisja Krajowa NSZZ „Solidarność” zdecydowała o rozpoczęciu akcji zbierania podpisów pod wnioskiem o referendum obywatelskie w sprawie zachowania obowiązującego obecnie wieku emerytalnego. Mimo zebranych ponad 2 mln podpisów, w kwietniu Sejm odrzucił wniosek. W maju została przyjęta nowa ustawa emerytalna.

W sierpniu Rządowy projekt Krajowego Raportu Społecznego przygotowny przez Ministerstwo Parcy potwierdził, że dotychczasowy system emerytalny motywował finansowo do dłuższej aktywności zawodowej. Tym samym upadał jeden z koronnych argumentów za wydłużeniem wieku uprawniającego do emerytury.
 
Celem kampanii jest przypomnienie i utrwalenie w świadomości społecznej zagrożeń płynących z wydłużonego czasu pracy. Krótkie spoty przypominające o sprzeciwie Związku wobec pracy aż do śmierci będa pokazywane przez najbiższe 4 tygodnie w 247 salach kinowych należacych do koncernu ITI (czyli multikina) w 28 miastach. Oprócz tego filmiki  będa prezentowane na stronach intrnetowych typowo kobiecych, takich jak np. glamour.pl, gala.pl. rodzice.pl. oraz na stronach przeznaczonych dla mężczyzn, takich jak  futbol.pl. chip.pl. aktywni.pl.   

Zobacz spot_1
Zobacz spot_2

Plakat_1.pdf 
Plakat_2.pdf 

Więcej na: www.stop67.pl

Dział Informacji KK

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz